مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-04-27سياسي

برگزاری جلسه مجازی مناجات خوانی در دانشگاه پیام نور بجنورد


مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی از برگزاری جلسه مجازی مناجات خوانی و قرائت دعای ماه مبارک رمضان در دانشگاه پیام نور بجنورد خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی از برگزاری جلسه مجازی مناجات خوانی و قرائت دعای ماه مبارک رمضان در دانشگاه پیام نور بجنورد خبر داد.

مجید زنده دل در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این برنامه از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شده است، اضافه کرد: این برنامه در گلزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور بجنورد و به صورت زنده در صفحه اینستاگرام پخش می شود.

زنده دل تاکید کرد: این برنامه توسط سه نفر ضبط می شود و مخاطب حضوری در این برنامه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این برنامه توسط هیات یافاطمه الزهرا دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می شود، گفت: این برنامه به مدت 30 شب با مداحی محمدرضا ایزی به صورت زنده پخش خواهد شد.

زنده دل تاکید کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا امکان انجام فعالیت های فرهنگی به صورت حضوری وجود ندارد و از همین جهت برنامه های فرهنگی به صورت مجازی در اختیار دانشجویان و عموم قرار می گیرد.

مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خراسان شمالی تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی دانشگاه براساس دستورالعمل ستاد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه مجازی مناجات خوانی در دانشگاه پیام نور بجنورد

برگزاری جلسه مجازی مناجات خوانی در دانشگاه پیام نور بجنورد