مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 06:162020-04-27اقتصادي

طراحی پد الکترونیکی با قلم معمولی مخصوص آموزش الکترونیکی در دانشگاه تبریز


پد الکترونیکی مخصوص آموزش های الکترونیکی و مجازی در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی و ساخته شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پد الکترونیکی مخصوص آموزش های الکترونیکی و مجازی در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز طراحی و ساخته شد.

رییس مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز با اشاره به طراحی و ساخت این دستگاه توسط شرکت ایمن سهند پدیده، از واحدهای مستقر در مرکز رشد و فناوری دانشگاه تبریز گفت: گسترش آموزش الکترونیکی در دوران شیوع کرونا و وجود برخی چالش ها در بازار تجهیزات آموزش الکترونیکی از قبیل کمبود کالا و قیمت بالای دستگاه های موجود، محققان این مرکز را برآن داشت در راستای رسالت علمی و گسترش ارتباط دانشگاه با جامعه و رفع نیازهای آن اقدام به طراحی و ساخت پد الکترونیکی مخصوص آموزش الکترونیکی کنند.

علی پورزیاد با اشاره به قابلیت های منحصربه فرد این دستگاه، افزود: کار با قلم معمولی و سازگاری با تمام سیستم های عامل از محاسن عمده این دستگاه است.

وی هزینه بسیار پایین دستگاه نسبت به تجهیزات با کارآیی مشابه از قبیل قلم نوری و پد امضاء الکترونیکی موجود در بازار را از مزایای عمده این دستگاه برشمرد و یادآور شد: قابل نمایش بودن مطالب نوشته شده بر روی کاغذ معمولی، امکان استفاده آسان از دستگاه و بومی بودن اکثر قطعات از دیگر مزایای این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی پد الکترونیکی با قلم معمولی مخصوص آموزش الکترونیکی در دانشگاه تبریز

طراحی پد الکترونیکی با قلم معمولی مخصوص آموزش الکترونیکی در دانشگاه تبریز