مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 05:462020-04-27پزشكي

آمار کرونا به نسبت جمعیت کاشان بالا بوده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شمار بیماران این منطقه نسبت به جمعیت خیلی بالا بوده و این مهم نقطه پرخطر محسوب می شود و به تعبیر وزارتخانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محسن تقی زاده عصر یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: دو کارخانه برای تولید ماسک در کاشان فعال هستند که روزانه بالغ بر 5 هزار ماسک تولید می کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به بازرسی از داروخانه ها و مراکز تولیدی گفت: قیمت دارو تقریباً در تمام سطح شهرستان با برندهای مختلف یکسان است و هیچ کمبود دارویی نداریم.

وی افزود: بیمارستان های این منطقه پیش از شیوع بیماری کرونا روزانه پنج هزار جفت دستکش مصرف می کردند که در بحران کرونا تنها مصرف دستکش بیمارستان بهشتی کاشان روزانه به 25 هزار جفت رسید.

تقی زاده عنوان کرد: بیش از 100 تن کارتن حاوی الکل متانول و 2 نیسان وانت با نزدیک به 6 تن الکل متانول تا کنون در این شهرستان کشف شده است که سودجویان این الکل ها را با وایتکس مخلوط  می کردند تا سفیدرنگ شود.

 بازرسی ها به صورت غیرمحسوس انجام می گیرد مسعود دهقانی نیز در ادامه با اشاره به فعالیت 300 نانوایی در سطح شهرستان اظهار داشت: بالغ بر 70 درصد نانوایان شرایط فعالیت در شرایط کرونا را دارند و بالغ بر 90 درصد از دستگاه کارت خوان استفاده می کنند و با بازرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونا به نسبت جمعیت کاشان بالا بوده است

آمار کرونا به نسبت جمعیت کاشان بالا بوده است