مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-04-27سياسي

پرداخت کمک هزینه معیشتی به ناوگان مسافری دریایی در هرمزگان


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: با پیگیری های استاندار هرمزگان به 444 نفر از شاغلان حوزه مسافری دریایی در مرکز استان کمک هزینه معیشتی پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید رضا محمد حسینی با بیان اینکه نیمه دوم سال و بخصوص ماهای پایانی رونق کسب و کار فعالین حوزه مسافری دریایی محسوب می شود اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و به طبع آن محدودیت و در برخی زمان ها ممنوعیت تردد خساراتی را متوجه تلاشگران این صنعت نمود.

وی افزود: تبعیت از دستورالعمل های بهداشتی و مشارکت فعالین حوزه مسافری دریایی در برنامه تدوین شده از سوی سازمان بهداشت جهانی و ستاد مقابله با شیوع ویروس کووید -19 در جهت نیل به سلامت هموطنان و برون رفت از شرایط بحران بسیار حاذ اهمیت و در خور تقدیر بود.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر اظهار داشت: با پیگیری های مقام عالی دولت در استان و رایزنی های صورت گرفته با ستاد ملی مدیریت مقابله با ویروس کرونا مبلغ چهار میلیارد 440 میلیون ریال کمک هزینه معیشتی برای فعالین این حوزه جذب شد.

محمد حسینی افزود: این کمک هزینه برای 444 نفر از مالکین، خدمه و مهمانداران شناورهای مسافری هرمزگان که معیشت آنها متأثر از شیوع ویروس کرونا دچار زیان شده پرداخت می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه معیشتی به ناوگان مسافری دریایی در هرمزگان

پرداخت کمک هزینه معیشتی به ناوگان مسافری دریایی در هرمزگان