مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-04-27اقتصادي

افتتاح فاز نخست پیاده راه پارکینگ شهرداری تا پایان اریبهشت


کرمانشاه_ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: فاز نخست پیاده راه پارکینگ شهرداری تا پایان اریبهشت به بهره برداری می رسد.

- محسن ارجمندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طول مسیر پروژه پیاده راه پارکینگ شهرداری 200 متر است که فاز نخست آن تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.

وی اعتبار این پروژه را یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: مابقی پروژه به طول 50 متر پس از اینکه دیوار کشی و پوشاندن محوطه آبشوران توسط شرکت آب منطقه ای، انجام خواهد گرفت که این قسمت مقابل درمانگاه امام رضا قرار دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بیان داشت: اجرای این پروژه مقدمه ای برای پروژه پیاده راه مسیر مدرس خواهد بود که طرح مطالعاتی آن طی 6 ماه گذشته در دست انجام بوده و تا دو ماه آینده وارد فاز اجرایی خواهد شد.

این مسئول گفت: فاز نخست پروژه پیاده راه مسیر مدرس از میدان آزادی تا چهار راه مدرس به طول یک هزار و 800 متر و فاز دوم از چهار راه مدرس تا میدان انقلاب خواهد بود.

وی تصریح کرد: قرار است وسط این مسیر خط ویژه اتوبوس رفت و برگشت تعبیه و اطراف نیز به عنوان فضای پیاده راه در نظر گرفته شود که امیدواریم تا دو ماه آینده وارد فاز اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز نخست پیاده راه پارکینگ شهرداری تا پایان اریبهشت

افتتاح فاز نخست پیاده راه پارکینگ شهرداری تا پایان اریبهشت