مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-04-26ورزشي

ابراهیمی: با تغییر وزن شانسم را برای المپیک محک می زنم


مدعی وزن 92 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: در حال حاضر انگیزه ام را برای کشتی گرفتن دوباره بدست آورده ام و نگاهم حضور در رقابت های المپیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، محمدجواد ابراهیمی با بیان این مطلب افزود: هم اکنون با برنامه هایی که از کادر فنی دریافت می کنم در شهرستان شیرگاه مشغول تمرین کردن هستم و در این مورد با عباس حاج کناری مربی تیم ملی در تماسم.

وی ادامه داد: بیشتر تمرینات را در منزل پیگیری می کنم و بعضی اوقات نیز با یکی از دوستان با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی در یک سالن، تمرین کشتی انجام می دهیم.

ابراهیمی در مورد برنامه هایش در سال جدید گفت: فعلا در وزن 92 کیلوگرم حضور دارم و منتظر برنامه های اتحادیه جهانی در سال جدید هستم تا اگر رقابت های جهانی برگزار شود، برای شرکت در این مسابقات تلاش کنم.

وی افزود: اگر رقابت های جهانی برگزار نشود، با توجه به اینکه المپیک هم یکسال به تعویق افتاده با موافقت کادر فنی به وزن 97 کیلوگرم خواهم رفت تا شانس خود را برای حضور در المپیک امتحان کنم.

ابراهیمی در مورد شرایط حال حاضرش در کشتی تصریح کرد: فعلا با حضور کادر فنی جدید تمریناتم بهتر و فکرم به کشتی بیشتر شده و انگیزه ام برای ادامه کار بالا رفته و نگاهم نیز به المپیک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیمی: با تغییر وزن شانسم را برای المپیک محک می زنم

ابراهیمی: با تغییر وزن شانسم را برای المپیک محک می زنم