مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 19:502020-04-26فرهنگي

لوریس چکناواریان: دو ماه است زندانی ام و آهنگ می سازم


لوریس چکناواریان با یادآوری این که هفت اپرا داشته که هیچ کدام از آن ها بجز یکی اجرا نشده، با تاسف می گوید: شاید روزی وقتی من رفتم این کارها اجرا شود.

- این هنرمند در عین حال، خود را در زمره آهنگسازان خوشبختی قرار می دهد که کارهایش ضبط و بعضی از آن ها اجرا شده است و در ادامه اضافه می کند: البته کارهایی دارم که چون اسپانسر ندارم هنوز ضبط نشده است.

امیدوارم آن ها که می توانند، از هنر و فرهنگ این مملکت حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکشنبه (هفتم اردبیهشت)، گفت وگویی از آرش امینی (رهبر ارکستر) با لوریس چکناواریان با موضوع مروری بر آثار، خاطرات و تصنیف موسیقی هایی که این رهبر و آهنگساز تاکنون انجام داده است، به میزبانی کمیسیون ملی یونسکو ایران صورت گرفت.

لوریس چکناواریان از رهبرها و آهنگسازان قدیمی ایرانی ارمنی تبار است که در چند سال گذشته بیشتر به کار آهنگسازی مشغول بوده است.

این هنرمند اپراها و قطعات زیادی را برای ارکستر سمفونیک ساخته است.

بسیاری از آثار او جنبه روایتی با داستانی مشخص دارند و طی گوش دادن به اثر او مراحل مختلفی از روایت یک داستان را با زبان موسیقی می شنوید.

چکناواریان در ابتدای گفت وگو با امینی بیان کرد: بیشتر از دو ماه است که در آپارتمانم زندانی هستم ولی آن قدر سرگرم ساخت آهنگم که اصلا متوجه نمی شوم روزم چگونه می گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوریس چکناواریان: دو ماه است زندانی ام و آهنگ می سازم

لوریس چکناواریان: دو ماه است زندانی ام و آهنگ می سازم