مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 19:252020-04-26ورزشي

ستایش ستاره پیشین فوتبال آلمان از علی کریمی+عکس


با گذشت سال ها و برای ایرانی هایی که هنوز نوستالژی حضور ستارگان شان در بایرن را دارند، استوری امشب لوکاس پودولسکی دیدنی است.

- ، 15 سال بعد از جدایی علی کریمی از تیم فوتبال بایرن مونیخ، این ستاره ایرانی و با استعداد فصل های 06-2005 و 07-2006 بوندس لیگا، همچنان از آرشیو خاطرات بازیکنان و هواداران بایرن محو نشده است.

امشب لوکاس پودولسکی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام اش به ستایش از علی کریمی پرداخته و او را بهترین بازیکن تاریخ ایران لقب داده است.

علی کریمی که انتقال اش از الاهلی به بایرن مونیخ هیجان انگیز و فوق العاده، بعد از استارتی درخشان در جمع گل های غول های باواریا، به دلیل مصدومیت مدتی حاشیه نشین شد و در سال دوم حضور در بوندس لیگا با فشار موجود در فوتبال آلمان کنار نیامد و به فوتبال آسیا برگشت؛ تصمیمی که شاید سرسری ترین تصمیم زندگی او در دوران فوتبال اش بوده است.

پودولسکی در این پست نوشته: در سال اول حضورم در بایرن این افتخار را داشتم که با یک افسانه، علی کریمی هم بازی باشم.

بهترین ایرانی تاریخ.

علی کریمی در دوران حضور در بایرن مونیخ، با ستارگانی مثل لوکاس پودولسکی، باستین شواین اشتایگر، اولیور کان، میشاییل بالاک، لوسیو، مارک فن بومل، فیلیپ لام، روی ماکای، کلودیو پیزارو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستایش ستاره پیشین فوتبال آلمان از علی کریمی+عکس

ستایش ستاره پیشین فوتبال آلمان از علی کریمی+عکس