مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 18:302020-04-26اقتصادي

ارائه خدمت شماره گذاری خودرو به صورت زوج و فرد/ چگونگی جلوگیری از ازدحام


رییس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی از آغاز به کار مراکز شماره گذاری به صورت زوج و فرد و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- یونس منفرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز  به آغاز فعالیت مراکز شماره گذاری خودرو اشاره و اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت هموطنان، تمهیدات و پروتکل های بهداشتی در تمام مراکز شماره گذاری خودرو لحاظ شد و فعالیت دوباره این مراکز از امروز در سراسر کشور کلید خورد.

رییس پلیس راهور استان تصریح کرد:  خدمات ارائه شده به هموطنان در این مراکز بر اساس پلاک خودروها است؛ یعنی خودروهای دارای پلاک زوج باید در روزهای زوج و پلاک های فرد در روزهای فرد به مراکز مراجعه کنند؛ ساعت کاری نیز از 8 تا 17 خواهد بود.

وی به شهروندان توصیه کرد که اگر امر شماره گذاری خودروی شان ضروری نبوده و مدت وکالتشان هنوز زمان دارد، کار شماره گذاری خودروی خود را به هفته بعد موکول کنند.

منفرد  در خصوص ازدحام در ورودی مراکز شماره گذاری بیان کرد: بالاخره بعد از 40 روز مراکز شماره گذاری باز شده و با تعداد زیادی مراجعه کننده مواجه هستیم؛ البته پرسنل در ورودی به مراکز شماره گذاری، تعداد مراجعه کنندگان را مدیریت می کنند؛ بر این اساس در مرحله ورود به پارکینگ ها بر اساس ظرفیت سالن اصلی به مراجعان اجازه ورود می دهند تا با ازدحام جمعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت شماره گذاری خودرو به صورت زوج و فرد/ چگونگی جلوگیری از ازدحام

ارائه خدمت شماره گذاری خودرو به صورت زوج و فرد/ چگونگی جلوگیری از ازدحام