مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 16:202020-04-26اجتماعي

جای «معلم» در رسانه ملی خالیست


باید تحولی در صدا و سیما ایجاد شود و میلیون ها دانش آموز و حدود یک میلیون معلم و فرهنگی سهم بیشتری در رسانه ملی به دست آورند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: محمود فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش در یادداشتی نوشت: امسال روز معلم در شرایطی برگزار می شود که سایه سنگین ویروس کرونا همه چیز حتی درس و مشق و معلم و مدرسه را هم تحت تأثیر قرار داده است و ملت های جهان از جمله ملت ایران، روزگاری متفاوت از زندگی را تجربه می کنند.

اگرچه رویکرد مردم ما با دیگر ملت ها تفاوت های آشکاری داشته است و به دلیل چهل سال استقامت در برابر حوادث و مبارزه با تحریم ها آموخته ایم که با هم بستگی و ایثار و توکل بر خداوند می توانیم بر هر مشکلی غلبه پیدا کنیم در این رزمایش هم بستگی و ایثار، معلمان هم درس های جدیدی می دهند و هم درس های تازه ای می آموزند.

از طرفی حضور پزشکان و پرستاران و کادر درمانی و نیروهای داوطلب در جهاد سلامت و بسیج عمومی مردم در مقابله با کرونا بر نشاط و روحیه خدمتگزاری آنان می افزاید و از اینکه مشاهده می کنند کلام و پیام های تربیتی دیروز آنان در کلاس درس امروز در جامعه تبلور عینی یافته است بر خود می بالند؛ از طرف دیگر هم معلم در این چهار دهه سرشار از شور و شوق انقلابی ثابت کرده است که تابِ نظاره گری و کناره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای «معلم» در رسانه ملی خالیست

جای «معلم» در رسانه ملی خالیست