مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 14:552020-04-26سياسي

محیط کارگری در خوزستان از وضعیت خوبی برخوردار است


با فعالیت هایی که اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان انجام داده است اکنون وضعیت بهتری را در محیط کارگاهی شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه دیدار با جامعه کارگری و کارفرمایی استان خوزستان، اظهار کرد: به علت بحث سلامت جامعه و مشکلات بیماری کووید 19 مجبور بودیم که امسال مراسم تقدیر از جامعه کارگری و کارفرمایی را به صورت مختصر برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه امسال در استان خوزستان دو برگزیده ملی داشتیم، افزود: یکی کشتی صنعت امام خمینی (ره) که نقش بسیار اساسی را در سیل و تولید داشت و حفظ آن در صنعت نیشکر که کار ارزنده ای کردند و دیگری در فولاد اکسین به عنوان کارگر نمونه که با طراحی مناسب توانستند عمر مفید پمپ ها و موتورهای کارخانه دو برابر شود.

شریعتی بیان کرد: این خلاقیت، پیشرفت و نوآوری که در جوانان است با حمایت مسئولان بیشتر می شود و موجب رونق اقتصادی نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت هایی که اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان انجام داده است اکنون وضعیت بهتری را در محیط کارگاهی شاهد هستیم، تصریح کرد: حمایت دولتی و رؤسای کارگران از کارگران به گونه ای بوده است که زمینه نوآوری و خلاقیت مهیا شد و به همین دلیل موفق به کسب رتبه ملی شدیم که امیدواریم این موفقیت ها مداوم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط کارگری در خوزستان از وضعیت خوبی برخوردار است

محیط کارگری در خوزستان از وضعیت خوبی برخوردار است