مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 14:252020-04-26سياسي

اقدام سپاه در پرتاب ماهواره نور تراز امنیتی ایران را بالا برد


نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به اقدام سپاه در پرتاب ماهواره نور گفت: این اقدام سپاه تراز امنیتی ایران اسلامی را بالا برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی طی نامه ای به فرمانده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از اقدام سپاه در پرتاب ماهواره نور قدردانی کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق هرچه بیشتر برای سبز قامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: سپاه پاسداران امروز تمام قد در دفاع از کشور ایستاده و جان خویش را برای دفاع از جمهوری اسلامی گذاشته است و تمام مردم ایران اسلامی عقبه جریان حمایت از سپاه بوده و این یک واقعیت در کشور است، اگر امروز سپاه نبود، نمی دانستیم بر سر حرم ائمه، سوریه، عراق و کشورمان چه می آوردند.

وی افزود: بدون شک تشکیل سپاه پاسداران در ماه های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی با تدبیر امام (ره) فرصتی بزرگ برای غلبه بر توطئه های متنوع دشمنان به ویژه توطئه متوقف کردن و به زیر کشیدن حرکت انقلابی مردم ایران بود.

پورابراهیمی به عملکرد سپاه در خنثی سازی توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: سپاه از ابتدای تأسیس توطئه های فراوانی را مدیریت و خنثی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام سپاه در پرتاب ماهواره نور تراز امنیتی ایران را بالا برد

اقدام سپاه در پرتاب ماهواره نور تراز امنیتی ایران را بالا برد