مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 12:452020-04-26سياسي

پخش زنده ویژه برنامه نسیم سحر از آستان مقدس امامزاده حسن (ع)


ویژه برنامه سحرگاهی البرز هر بامداد ساعت 3 از آستان مقدس امامزاده حسن (ع) بر روی آنتن می رود.

- علی علی اکبری، مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک ماه ضیافت الهی ، ماه رحمت و برکت  بیان کرد: با تلاش و هماهنگی های به عمل آمده با صدا و سیمای مرکز البرز برای دومین سال متوالی، برنامه سحرگاهی شبکه استانی البرز از جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حسن (ع) شهر کرج بر روی آنتن سیما در حال پخش است.

مدیر روابط عمومی اوقاف البرز ضمن اعلام این خبر افزود: این ویژه برنامه از اولین بامداد ماه مبارک از ساعت 3 آغاز شده و تا آخرین روز ادامه خواهد داشت.

علی اکبری گفت: در این برنامه زنده که از آستان مقدس امامزاده حسن (ع)  پخش می شود  دعای سحر، مناجات خوانی،  حضور  کارشناسان مذهبی، از جمله  تولیداتی هستند که در بقاع متبرکه شهر کرج تهیه شده و در سحرگاهان  ماه مبارک پخش می شوند.

وی در پایان بیان کرد: رمضان طلعیه میهمانی خدا در بهار قرآن، ماه سر دادن ذکر بک یا الله ، موسم عبادت های عاشقانه در محضر باری تعالی و شب های قدر، ماه هم نوایی با شهید محراب حضرت علی (ع) و ماه شکفتن گل معطر در بوستان فاطمه (س)، کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و نویدبخش روزهایی که دل های مومنین خانه خداست، زبان ها عطر دعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده ویژه برنامه نسیم سحر از آستان مقدس امامزاده حسن (ع)

پخش زنده ویژه برنامه نسیم سحر از آستان مقدس امامزاده حسن (ع)