مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-04-26اقتصادي

ایجاد دوربرگردان در راه های مازندران 20 میلیارد اعتبار نیاز دارد


برای حذف هر بریدگی و ایجاد دوربرگردان در سطح راه های استان 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی نجفی عصر یکشنبه در کمیسیون ایمنی راه ها ضمن گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل اظهار داشت: ایمنی باعث توسعه اقتصادی در کشور می شود و حساسیت ها در این بخش توسط همکاران ما بسیار جدی گرفته می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده ایمنی در محورهای مازندران، افزود: اقدامات ایمنی شامل خط کشی، نصب تابلو و علائم، نصب جداکننده ها، بحث روکش آسفالت، ایجاد نیوجرسی و حذف گارد ریل ها و برنامه ریزی برای ساخت دور برگردان و حذف بریدگی را در دستور کار داریم وبریدگی در محورهای چهار خطه را تبدیل به دوربرگردان خواهیم کرد.

وی هزینه حذف هر بریدگی و ایجاد دوربرگردان را 2 میلیارد تومان بر اساس برآورد سال 98 اعلام کرد و با اشاره به اقدامات انجام شده ایمن سازی محورهای مازندران، از کاهش میزان تلفات جاده ای استان طی سه سال پیاپی خبر داد وبا اعلام اینکه نهضت روکش آسفالت را در محورهای استان مازندران آغاز کردیم، گفت: برنامه ریزی برای اجرای این پروژه از بهشهر تا رامسر آغاز شده است.

نجفی با اشاره به مشکلات ناشی از رانش و ریزش جاده ای در سطح استان مازندران، گفت: با آغاز سال جاری میزان ریزش و لغزش ما به نسبت سال گذشته افزایش داشته است اما تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دوربرگردان در راه های مازندران 20 میلیارد اعتبار نیاز دارد

ایجاد دوربرگردان در راه های مازندران 20 میلیارد اعتبار نیاز دارد