مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-04-26سياسي

برگزاری برنامه ماه رمضان هیئت های مذهبی در فضای مجازی و آنلاین


رییس شورای هیئت های مذهبی کشور گفت: برنامه هیئت های مذهبی در ماه رمضان در فضای مجازی و آنلاین برگزار می شود.

- نوشاد نوشادی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط خاص کشور و بیماری کرونا باعث شده تا مجالس و محافل مذهبی در ماه مبارک رمضان به صورت حضور در مساجد و حسینیه ها و اماکن مذهبی برگزار نشود و برنامه های مجالس این شب های مقدس به صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار شود.

وی بابیان اینکه رویکرد هیئات مذهبی در ماه رمضان فقط در فضای مجازی است گفت: قرائت قرآن مجید، برگزاری دعا و مناجات و اعمال شب های ماه مبارک رمضان توسط مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به صورت آنلاین از شبکه های صداوسیما و فضای مجازی هر شب پخش می شود.

نوشادی افزود: تعظیم شعائر مذهبی و برگزاری مجالس دینی نباید تعطیل شود و در این شب ها نیز باید فضای مجازی با معنویت شب های پربرکت ماه رمضان عطرآگین شود.

وی اضافه کرد: هیئت ها با شعار هیئت تعطیل نیست از ابتدای شروع ویروس کرونا در کنار مردم عزیز با ضدعفونی محلات و تهیه و توزیع ده ها هزار بسته معیشتی جهت کمک به نیازمندان در پویش ملی به توان ما خوش درخشیدند و به وظیفه ذاتی خود خوب عمل کردند و هم اکنون نیز در کنار روحانیت و پایگاه های بسیج با محوریت مساجد در رزمایش کمک های مؤمنانه مواسات به فعالیت مشغول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه ماه رمضان هیئت های مذهبی در فضای مجازی و آنلاین

برگزاری برنامه ماه رمضان هیئت های مذهبی در فضای مجازی و آنلاین