مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:572020-04-26اجتماعي

آشکارسازی 130 نقطه پرحادثه در جاده های خوزستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان این که در استان 130 نقطه پرحادثه وجود دارد که این نقاط نیاز به اصلاح هندسی دارند، گفت: اصلاح این نقاط نیازمند اعتبارات فراوانی است تا بتوانیم شاهد حل مشکل آن ها باشیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان این که در استان 130 نقطه پرحادثه وجود دارد که این نقاط نیاز به اصلاح هندسی دارند، گفت: اصلاح این نقاط نیازمند اعتبارات فراوانی است تا بتوانیم شاهد حل مشکل آن ها باشیم.

غلام عباس بهرامی نیا در نشست خبری آنلاین که امروز، 7 اردیبهشت ماه به مناسبت روز ایمنی راه ها و حمل و نقل برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه های مردم و مسئولان، ایمنی تردد است زیرا مهمترین موضوع، سلامت و شرایط ایمن تردد مردم است و در این زمینه نیز تلاش همه دستگاه های مسئول بر آن است تا این ایمنی را در راه ها فراهم کنند.

وی با بیان این که جا به جایی بیش از 90 درصد از بار و مسافر از طریق جاده انجام می شود و با توجه به این که سهم بیشترین حوادث نیز مربوط به این بخش است، افزود: مساله ایمنی حمل و نقل و تردد امروز به عنوان یکی از موضوعات مهمی است که دست اندرکاران کشور در همه حوزه های حمل نقل به دنبال ارتقای آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشکارسازی 130 نقطه پرحادثه در جاده های خوزستان

آشکارسازی 130 نقطه پرحادثه در جاده های خوزستان