مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-04-26اقتصادي

کارگر و کارآفرین نمونه اندیمشک به صورت مجازی تقدیر می شوند


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: با توجه به محدودیت در زمینه «تجمع» از کارگر و کارآفرین نمونه در اندیمشک در فضای مجازی تقدیر می شوند.

- اندیمشک- رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: با توجه به محدودیت در زمینه تجمع از کارگر و کارآفرین نمونه در اندیمشک در فضای مجازی تقدیر می شوند.

سید ناصر حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، نقش کارگران و کارآفرینان را در رشد و توسعه پایدار مهم دانست و اظهار کرد: برنامه های متنوعی با هدف گرامیداشت هفته کارگر در اندیمشک طراحی و اجرا می شود.

وی افزود: اجرای دقیق دستورالعمل های ستاد کرونا و اجرای صحیح طرح فاصله گذاری اجتماعی در زمان تولید و فعالیت برای حفظ سلامت کارگران، خانواده ها و سایر اقشار جامعه گامی مهم و ضروری است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک عنوان کرد: با توجه به محدودیت در زمینه تجمع، آیین تجلیل از کارگران و کارآفرین های نمونه در اندیمشک در فضای مجازی انجام می شود.

وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، مسابقه کتاب خوانی و عکس برتر، دیدار با کارگران شرکت ها، نصب بنر و آذین بندی مجموعه های کارگری از برنامه های هفته کارگر در اندیمشک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر و کارآفرین نمونه اندیمشک به صورت مجازی تقدیر می شوند

کارگر و کارآفرین نمونه اندیمشک به صورت مجازی تقدیر می شوند