مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-04-26سياسي

ساخت بیمارستان اسلام آبادغرب خرداد ماه به پایان می رسد


علیرضا پرنیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کار مقاوم سازی این بیمارستان به پایان رسیده و عملیات تاسیسات مکانیکی و برقی آن 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او پیشرفت این بیمارستان را 60 درصد اعلام کرد و ابراز امیداوری کرد طبق تعهد پیمانکار پروژه و قول او به استاندار کرمانشاه کار ساخت تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد.

پرنیان با بیان اینکه ساخت و ساز بیمارستان اسلام آباد غرب با 2 شیفت کاری در حال اجرا است، گفت: از چهارم فروردین ماه این پروژه با رعایت پروتکل های بهداشتی ناشی از بیماری کرونا با 130 کارگر و 20 مهندس مشغول به فعالیت است.

وی اظهار داشت: تمام مصالح مورد نیاز احداث بیمارستان اسلام اباد غرب قبل از عید نوروز 99 خریداری شده و شیوع بیماری کرونا اثری بر تامین مصالح این پروژه تاکنون نداشته است.

سرپرست نظارت بر ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب؛ در ادامه بیان داشت: برای ساخت ابنیه بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب 12میلیارد و 600 میلیون تومان و برای تاسیسات مکانیکی و برقی آن پنج میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

بخش عمده ای از (فاز دوم) بیمارستان اسلام آبادغرب در جریان زلزله 7.

3 ریشتری 21 آبان سال 96 غرب استان کرمانشاه دچار آسیب شد در حالی که چند ماه قبل از زلزله به بهره برداری رسیده بود و مرحله اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان اسلام آبادغرب خرداد ماه به پایان می رسد

ساخت بیمارستان اسلام آبادغرب خرداد ماه به پایان می رسد