مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-04-26اجتماعي

سیلاب در 6 استان موجب تخریب 557 واحد مسکونی شد


سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیلاب در 6 استان موجب تخریب 557 واحد شهری و روستایی شده است.

- علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در آغاز فصل بهار در سراسر کشور بارش های باران را داشته ایم که در بعضی مناطق این بارش ها خساراتی را به بخش های مختلف وارد کرد.

بختیاری بیان داشت: پس از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در برخی از استان های کشور بلافاصله سازمان مدیریت بحران در آماده باش قرار گرفت و با صدور بخشنامه ها و اطلاعیه هایی مبنی بر لایروبی انهار و عدم حضور مردم در حاشیه رودخانه ها و همینطور تقویت سیل بندها و سدها موجب جلوگیری از افزایش میزان خسارت ها در کشور شد.

وی ادامه داد: 6 استان کشور از جمله، بوشهر، قم، چهارمحال بختیاری،گلستان، هرمزگان و کرمان در سیلاب اخیر بیشترین آسیب را دیدند و تیم های ارزیاب نیز برای بررسی میزان خسارت ها وارد عمل شدند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور افزود:در بوشهر 48 واحد مسکونی شهری و 29 واحد روستایی تخریب و 195 واحد شهری و روستایی نیاز به تعمیر دارد.

وی گفت: در استان قم تنها 1200 واحد شهری و روستایی نیاز به تعمیر دارد و در چهارمحال بختیاری نیز 31 واحد شهری 170 واحد روستایی تخریب شده و 378 اماکن هم نیاز به تعمیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در 6 استان موجب تخریب 557 واحد مسکونی شد

سیلاب در 6 استان موجب تخریب 557 واحد مسکونی شد