مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-04-26اجتماعي

فعالیت غیرمجاز آرایشگران خرم دره زیر ذره بین


رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان خرم دره گفت: با آرایشگرانی که به صورت غیرمجاز اقدام به بازگشایی سالن های خود کنند، برخورد می شود.

- ایسنا/زنجان رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان خرم دره گفت: با آرایشگرانی که به صورت غیرمجاز اقدام به بازگشایی سالن های خود کنند، برخورد می شود.

اکرم عطایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پر خطر اعلام شدن صنف آرایشگری با توجه به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تشدید بازرسی از واحدهای صنفی توسط اتحادیه آرایشگران زنانه از همه واحدها اعم از خیابان های اصلی و فرعی و داخل کوچه ها ،در دستور کار جدی قرار دارد.

وی از برخورد قانونی با متخلفانی که اقدام به بازگشایی سالن خود کنند خبر داد و گفت: پلمب واحد صنفی تا پایان بیماری کرونا در صورت مشاهده فعالیت و بازگشایی سالن های آرایشی در دستور کار قرار دارد.

عطایی با تاکید بر این که از آرایشگران درخواست می شود تا اطلاع ثانوی که متعاقبا اعلام خواهد شد از هرگونه فعالیت اکیدا خودداری کنند، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همگانی شاهد ریشه کنی و شکست بیماری منحوس کرونا باشیم.

رییس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان خرم دره، به تعداد فعالان در این حوزه اشاره کرد و گفت: آمار اعضای اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان خرم دره به علاوه روستاهای حومه، 255 واحد دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت غیرمجاز آرایشگران خرم دره زیر ذره بین

فعالیت غیرمجاز آرایشگران خرم دره زیر ذره بین