مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:462020-04-26فرهنگي

«بچه های خوب عادت های خوب»؛ استفاده از آموزش های آگاهانه و مناسب


مجموعه 4 جلدی «بچه های خوب عادت های خوب» دربردارنده موضوعاتی همچون آموزش های رفتاری، بهداشت فردی و روابط اجتماعی هستند که توسط سارا سیدناصری ترجمه شده و انتشارات قاصدک چاپ و منتشر کرده است.

- مجموعه 4 جلدی بچه های خوب عادت های خوب دربردارنده موضوعاتی همچون آموزش های رفتاری، بهداشت فردی و روابط اجتماعی هستند که توسط سارا سیدناصری ترجمه شده و انتشارات قاصدک چاپ و منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجموعه 4 جلدی بچه های خوب عادت های خوب دربردارنده موضوعاتی همچون آموزش های رفتاری، بهداشت فردی و روابط اجتماعی هستند که توسط سارا سیدناصری ترجمه شده و انتشارات قاصدک چاپ و منتشر کرده است.

این کتاب برای گروه سنی الف و ب به نگارش درآمده است، و درباره موضوعات راهنمای مهارت های زندگی، مهارت اجتماعی در کودکان، مراقبت از سلامت شخصی و سرگرمی ها برای کودکان است.

در بخشی از مجموعه بچه های خوب عادت های خوب آمده است: عادت های ما حاصل یادگیری است چه عادت های مطلوب، چه عادت های نامطلوب.

انسان از نخستین لحظه ی تولد شروع به یادگیری می کند و عادت ها حاصل تکرار آموخته های او هستند.

بهترین راه برای ترک عادت های نامطلوب آن است که عادت های خوب را جایگزین آن ها کنیم و بهترین شیوه برای این جایگزینی، استفاده از آموزش های آگاهانه و مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بچه های خوب عادت های خوب»؛ استفاده از آموزش های آگاهانه و مناسب

«بچه های خوب عادت های خوب»؛ استفاده از آموزش های آگاهانه و مناسب