مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-04-26سياسي

اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی ماه مبارک رمضان در فضای مجازی


مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 از اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رویا فتحی، مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 با بیان اینکه ویژه برنامه های رمضانی امسال با پیام شهرخدا ،شهر همدلی از 6 اردیبهشت تا 3 خرداد برگزار می شود، گفت: با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع بیماری کرونا به وجود آمده تصمیم به برگزاری برنامه های فرهنگی قابل اجرا درفضای مجازی گرفتیم.

رییس فرهنگسرای سرو در تشریح برنامه های فرهنگی رمضان افزود: مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 با 9 ویژه برنامه مجازی آماده خدمت رسانی به شهروندان تهرانی در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

فتحی ادامه داد: جزء خوانی قرآن کریم از اول ماه مبارک رمضان به صورت مجازی، آموزش احکام و احادیث قرآنی، تلاوت و تفسیر و ترجمه، قرآن و مناجات خوانی، ارائه نکات تغذیه سالم در ایام ماه مبارک رمضان با تاکید بر طب سنتی را از جمله برنامه های مجازی مراکز فرهنگی هنری منطقه 6 در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

به گفته مدیر فرهنگی هنری منطقه6 و رییس فرهنگ سرای سرو این ویژه برنامه ها با هدف بهره مندی حداکثری روزه داران از ایام ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و انتشار سری پادکست های حریم ریحانه ، جهت آشنایی و شناخت مبانی فکری حجاب؛ نجوا ، ویژه قرائت ادعیه و مناجات های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی ماه مبارک رمضان در فضای مجازی

اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی ماه مبارک رمضان در فضای مجازی