مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-26سياسي

اگر قرار باشد کرونا مهمان ناخوانده ما باقی بماند...


اگر قرار باشد کرونا طی سال های آینده مهمان ناخوانده ما باقی بماند، قطعا سبک زندگی هایمان دچار تغییر خواهد شد، دید و بازدید، رفت و آمدها، شیوه آموزش دادن و آموزش دیدنمان، - همه دچار تحولی خواهد شد که باید تا ماندگاری کرونا با آن تحولات سر کنیم.

مردم دیگر نمی توانند به سیاق گذشته باشند، شاید شست و شو و رعایت فاصله که این روزها برای همه دنیا سرفصل اقدامات ریز و درشتش شده تا همیشه با ما باقی بماند.

وسواس در ارتباط با دیگران و پرهیز از جاهای شلوغ و مهمتر از همه تنها پرداختن به موارد ضروری و حذف عیرضروریات.

باید آموزش مجازی را در مدارس و دانشگاه ها تقویت کرد داوود جوان 33 ساله، و پژوهشگر اقتصادی است، او درباره این شرایط اعتقاد دارد سبک زندگی عرصه های مختلفی دارد که در بخش کار و فعالیت اقتصادی، باید کسب و کارها به شکل الکترونیک و مجازی ادامه پیدا کند، رفت و آمدهای خانوادگی هم باید به حداقل برسد و یا اینکه با رعایت مسائل بهداشتی مثل شستشوی مکرّر دستها و استفاده از ماسک ادامه پیدا کند.

وی در گفت وگو با ایسنا عنوان می کند: با توجه به فرصت پیش آمده، باید آموزش الکترونیک و مجازی را در مدارس و دانشگاه ها تقویت کرد.

برای کنترل فشار اقتصادی تسهیلات غیر تورمی ارائه شود این جوان ادامه می دهد: در زمینه کسب و کار نیز باید برای کسب و کارهای ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر قرار باشد کرونا مهمان ناخوانده ما باقی بماند...

اگر قرار باشد کرونا مهمان ناخوانده ما باقی بماند...