مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-04-26بين الملل

پیامدهای مخرب طرح الحاق رژیم صهیونیستی محور گفت وگوی مقامات فلسطین و انگلیس


سفیر فلسطین در انگلیس با دستیار وزیر خارجه انگلیس پیامدهای مخرب طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق مناطقی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار داد.

- سفیر فلسطین در انگلیس با دستیار وزیر خارجه انگلیس پیامدهای مخرب طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق مناطقی در کرانه باختری را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الیوم السابع نوشت، حسام زملط، سفیر فلسطین در انگلیس در جریان دیدارش با دستیار وزیر خارجه این کشور گفت، از نظر رهبری فلسطین هر اقدامی برای الحاق هر بخشی از اراضی که رژیم صهیونیستی در سال 1967 به اشغال خود درآورده در واقع اعلام این رژیم برای پایان دادن به تمامی توافق نامه های امضا شده با نظارت بین المللی و نابودی اصول حل و فصل براساس قطعنامه های شورای امنیت و مشروعیت بین المللی است.

وی از دولت انگلیس خواست برای منع رژیم صهیونیستی از الحاق مناطق مذکور موضع روشن و عملی اتخاذ کند و گفت، فلسطین انتظار دارد موضع و اقدامات چشمگیر و پیش دستانه ای برای منع رژیم صهیونیستی در پیش گرفته شود و در رأس این اقدامات کشور فلسطین به رسمیت شناخته شده و یک سیستم بین المللی برای اعمال تحریم ها براساس قطعنامه 2334 شورای امنیت ایجاد شود.

زملط همچنین از دولت و ملت انگلیس به دلیل حمایت های مالی و پزشکی از زمان شیوع ویروس کرونا در فلسطین قدردان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامدهای مخرب طرح الحاق رژیم صهیونیستی محور گفت وگوی مقامات فلسطین و انگلیس

پیامدهای مخرب طرح الحاق رژیم صهیونیستی محور گفت وگوی مقامات فلسطین و انگلیس