مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-04-26اقتصادي

80 میلیارد تومان برای پروژه های اقتصاد مقاومتی استان تخصیص داده شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: از سال 95 تا انتهای سال 98 از محل منابع استانی 172 میلیارد تومان بابت اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی با تخصیص 80 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

- مهرداد عرب اول در خصوص موضوعات مربوط به اقتصاد مقاومتی گفت: در سال 98 چهار جلسه اقتصاد مقاومتی با 26 مصوبه و 27 پروژه مصوب در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته ایم که بالاترین این پروژه ها مربوط به بخش های کشاورزی و شیلات، زیربنایی و حمل و نقل بود.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی که پتانسیل ها و ظرفیت های مناسبی در استان وجود دارد، در راستای تحقق پروژه های اقتصاد مقاومتی اصلاح و نوسازی باغات خرما، پرورش شترمرغ، پرورش گیاهان دارویی، پرورش ماهی در قفس و رونق تولید محصولات گرمسیری از مهمترین پروژه های تحقق یافته در استان بود.

وی از افزایش سطح زیر کشت خرمای استان و افزایش تعداد جایگاه های بهداشتی پرورش شتر نیز در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نام برد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در پایان گفت: تعداد پروژه های مصوب سیستان و بلوچستان در بخش اقتصاد مقاومتی به 44 پروژه افزایش پیدا کرده که بیش ترین این طرح ها مربوط به بخش کشاورزی، شیلات، طرحهای زیربنایی و تامین منابع آب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 میلیارد تومان برای پروژه های اقتصاد مقاومتی استان تخصیص داده شده است

80 میلیارد تومان برای پروژه های اقتصاد مقاومتی استان تخصیص داده شده است