مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:462020-04-26سياسي

دلیل استعفای موسوی لاری چه بود؟


استعفای نایب رییس و شخصیت موثر شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان گرچه ناگهانی و به دلایل شخصی بود اما توصیه های او به تجدید نظر در سازوکارهای تصمیم گیری را می توان پس لرزه های زلزله انتخاباتی در جبهه اصلاحات و یا حتی شاید کم رنگ شدن نقش شخصیت های .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، استعفای نایب رییس و شخصیت موثر شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان گرچه ناگهانی و به دلایل شخصی بود اما توصیه های او به تجدید نظر در سازوکارهای تصمیم گیری را می توان پس لرزه های زلزله انتخاباتی در جبهه اصلاحات و یا حتی شاید کم رنگ شدن نقش شخصیت های حقیقی در تصمیم گیری های اصلاح طلبان تحلیل کرد.

شامگاه جمعه برخی رسانه ها و کانال های خبری، متن استعفای حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی لاری از شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان (شعسا) را منتشر کردند.

موسوی لاری در این استعفانامه که آن را به محمدرضا عارف رییس شورا تقدیم کرده، دلیل اقدام خود را شرایط خاص جسمی دانسته و با اشاره به روزها و سال آخر مجلس دهم و دولت دوازدهم تاکید کرده است: در چنین شرایطی نباید از بازنگری در ساختار و سازوکار نهادهای اجماعی اصلاح طلبان در عرصه های گوناگون غفلت نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل استعفای موسوی لاری چه بود؟

دلیل استعفای موسوی لاری چه بود؟