مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:462020-04-26سياسي

کارکشته و خوش طینت


مرحوم میرمحمدی در 12 اسفند 1398 به دلیل ابتلا به ویروس کرونا رحلت کرد، اکنون که در آستانه چهلمین روز درگذشت این شخصیت فرزانه قرار داریم، نگاهی به منش و سلوک اجتماعی و فعالیت های سیاسی و اجرایی او در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی می اندازیم.

اتصال به بیت فقاهت و مرجعیت، همنشینی با ابرمردان عرصه سیاست، سال ها کرسی ریاست و مدیریت، تدریس در دانشگاه های معتبر در کنار تواضع، اخلاق و مردمداری، از مرحوم دکتر سید محمد میرمحمدی یک سیاستمدار کهنه کار، خوش طینت، اندیشمندی مصلح، اهل مدارا و شخصیتی مورد وثوق ارکان نظام و جناح های مختلف سیاسی ساخته است.

دکتر میرمحمدی را بیشتر به عنوان یک شخصیت سیاسی می شناسند، در حالی که ایشان سبقه علمی بالایی دارد و سال ها به عنوان عضو هیات علمی در یکی از بهترین دانشگاه های ایران، کرسی تدریس داشته و کتاب و مقالات زیادی را منتشر کرد.

بر همین اساس، خبرگزاری جمهوری اسلامی، ایرنا برای معرفی بیشتر شخصیت دکتر سید محمد میرمحمدی گفت وگوهایی را با برخی شخصیت های سیاسی که سال ها در عرصه ها و مناصب مختلف با ایشان همکار بودند، انجام داده و هر کدام به بخشی از شخصیت او پرداختند.

دکتر احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به واسطه سال ها همکاری در مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت، مرحوم میرمحمدی را سیاستمدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکشته و خوش طینت

کارکشته و خوش طینت