مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-26اجتماعي

چراغ منطقه گردشگری «پیرسلمان» پرنور می شود


طراوت و غوغای زیبایی طبیعت بهاری این تکه از بهشت زمینی خدا تابلویی چشم نواز را در برابر دیدگانت خلق می کند، گویی اینجا رنگ ها و صداها سمفونی زندگی را می نوازند، - رقص پروانه ها، بازیگوشی سنجاقک ها در خنکای تالاب، حضور هر ساله پرندگان مهاجر، دلبری گل های بابونه و لاله، آواز قورباغه ها لابه لای نی زار و چمنزار بهاری تالاب، عطر بهار، حضور آستان امامزاده سلمان در آغوش این طبیعت، همه و همه جاذبه چهره این تابلو را در پس تغییر رنگ فصول بی بدیل تر کرده است.

تالاب پیرسلمان یکی از تالاب های طبیعی و زنده در استان همدان، شهرستان اسدآباد واقع در بخش پیرسلمان بوده که همجوار بودن این تالاب با آستان مقدس امامزاده پیرسلمان موجب آن شده که این منطقه دارای موقعیت و جاذبه تفریحی و مذهبی منحصربفردی شود و در طول سال گردشگران بسیاری به عنوان یکی از قطب های سیاحتی و زیارتی استان این منطقه را برای مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.

این تالاب دائمی به عنوان یکی از بزرگترین تالاب های همدان از فعالیت تعدادی چشمه های جوشان در منطقه حاصل شده و در فصل مهاجرت زیستگاه مناسبی را برای پرندگان مهاجر به وجود آورده است.

ظرفیت تالاب فرصت مناسبی برای جذب هر چه بیشتر گردشگر به شهرستان اسدآباد بوده و این امر موجب شده تا مسئولان این شهرستان در این راستا در سال 99 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ منطقه گردشگری «پیرسلمان» پرنور می شود

چراغ منطقه گردشگری «پیرسلمان» پرنور می شود