مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 05:072020-04-26حوادث

قصاص خواننده زیر زمینی به جرم قتل صاحب استودیو


خواننده زیرزمینی که به خاطر سرقت یک میکروفن، مدیر یک استودیو را حوالی یافت آباد با شلیک شش گلوله به قتل رسانده بود در زندان رجایی شهر کرج قصاص شد.

- ، رسیدگی به این پرونده عصر روز پنج شنبه نهم شهریورسال 96 همزمان با اعلام قتل پسر جوانی در استودیوی ضبط صدا در یکی از خیابان های شهرک ولیعصر در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

آن روز مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر داخل استودیوی ضبط صدا با جسد خونین پسر 20 ساله ای به نام بردیا که با شلیک شش گلوله اسلحه کمری به قتل رسیده بود، روبه رو شدند.

با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند که دریافتند مقتول مدیر استودیوی ضبط صدا است که از مدتی قبل همراه یکی از دوستانش به نام حمید این استودیوی ضبط صدا را در جنوب تهران راه اندازی کرده اند.

ردپای خواننده زیر زمینی در قتل حمید که موضوع را به مأموران پلیس خبر داده بود، گفت: امروز بردیا با خواننده ای ناشناس برای ضبط صدا در استودیو قرار ملاقات داشت و از من زودتر به محل کار آمده بود تا اینکه دقایقی وقتی به داخل استودیو پا گذاشتم با جسد خونین دوستم روبه رو شدم و بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس خبر دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصاص خواننده زیر زمینی به جرم قتل صاحب استودیو

قصاص خواننده زیر زمینی به جرم قتل صاحب استودیو