مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-26فرهنگي

فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه «تئاترمان» منتشر شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از انتشار فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه «تئاترمان» از سوی مرکز هنرهای هنرهای نمایشی حوزه هنری خبر داد.

- فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه تئاترمان منتشر شد ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از انتشار فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه تئاترمان از سوی مرکز هنرهای هنرهای نمایشی حوزه هنری خبر داد.

امین مرادی امروز( 7 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران رسانه های استان کردستان، اظهار کرد: در راستای تداوم تولید و ارائه محصولات فرهنگی و هنری در عرصه هنرهای نمایشی در روزهای قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی در دوران شیوع کرونا، فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منتشر شد.

وی افزود: حوزه هنری در سطح ملی و استانی طی دو ماه اخیر فعالیت ها و برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده و این بار نیز قرار است در حوزه هنرهای نمایشی یک فعالیت سراسری اجرایی شود.

رییس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به تعریف تئاتر آپارتمانی، عنوان کرد: تئاتر آپارتمانی به قدمت یک قرن را امروزه نیز می توان جدی و مهم برشمرد و با توجه به شرایط زیستی به وجود آمده بعد از بیماری کرونا، می توان از این امکان در راستای توسعه و تقویت فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه «تئاترمان» منتشر شد

فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه «تئاترمان» منتشر شد