مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:362020-04-26فرهنگي

فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه «تئاترمان» منتشر شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه «تئاترمان» از سوی مرکز هنرهای هنرهای نمایشی حوزه هنری منتشر شد.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای تداوم تولید و ارائه محصولات فرهنگی و هنری در عرصه هنرهای نمایشی در روزهای قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی در دوران شیوع کرونا، فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری منتشر شد.

وی افزود: حوزه هنری در سطح ملی و استانی طی دو ماه اخیر فعالیت ها و برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار داده است و این بار نیز قرار است در حوزه هنرهای نمایشی یک فعالیت سراسری اجرا شود.

رییس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به تعریف تئاتر آپارتمانی، عنوان کرد: تئاتر آپارتمانی به قدمت یک قرن را امروزه نیز می توان جدی و مهم برشمرد و با توجه به شرایط زیستی به وجود آمده بعد از بیماری کرونا، می توان از این امکان در راستای توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری استفاده کرد.

وی با اشاره به ویژگی های این گونه از هنرهای نمایشی، افزود: امروز با التزام هایی که بهداشت و ضرورت های آن برای ما ایجاد کرده است، بازگشت مقطعی کشور به رشد زمینه های بروز خلاقیت ها در قالب تئاتر آپارتمانی یک استراتژی صبورانه برای برون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه «تئاترمان» منتشر شد

فراخوان سراسری تئاتر آپارتمانی در قرنطینه «تئاترمان» منتشر شد