مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-04-26اقتصادي

پیشرفت 95 درصدی پروژه انتقال آب های سطحی رسالت


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید بر اینکه پروژه انتقال آب های سطحی میدان رسالت بیش از 95 درصد پیشرفت دارد، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در بحث لایروبی کانال ها، - دریچه ها و رودخانه های شهر همدان مشکل خاصی از نظر آبگرفتگی معابر نداشته ایم.

خانجانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پروژه انتقال آب های سطحی میدان رسالت یکی از بزرگترین پروژه های شهری است، اظهار کرد: این پروژه با بیش از 10 میلیارد تومان هزینه بیش از 95 درصد پیشرفت داشته و هفته گذشته به نقطه آخر رسید که دیوارکشی رودخانه مزداگینه نیز در حال انجام است.

وی تصریح کرد: با اجرای پروژه انتقال آب های سطحی مناطق نایب احمد، اعتمادیه، بلوار بهارستان، کوی محمدیه و میدان رسالت به شبکه اصلی متصل شده و مشکلی در زمینه آبگرفتگی نخواهیم داشت.

خانجانی با اشاره به انجام طرح مطالعات جمع آوری آب های سطحی شهر همدان توسط مشاور، خاطرنشان کرد: در بحث اصلاح شبکه آب های سطحی هر جا که مشاور اعلام کند مورد نیاز است، قطعاً به عنوان پروژه پیگیری خواهد شد.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به آبگرفتگی جزیی در جوی ها آب و معابر شهر، یادآور شد: در برخی از نقاط آبگرفتگی جزیی در جوی های آب وجود داشت که به علت عدم رعایت مردم و ریختن زباله در مسیر آب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 95 درصدی پروژه انتقال آب های سطحی رسالت

پیشرفت 95 درصدی پروژه انتقال آب های سطحی رسالت