مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-04-26حوادث

ساعت کاری مراکز اهدای خون خراسان جنوبی در ماه رمضان چه تغییری می کند؟


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری مراکز اهدای خون شهرستان های بیرجند و طبس در ماه رمضان تغییر کرده و شرایط برای اهدای خون روزه داران پس از افطار فراهم شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری مراکز اهدای خون شهرستان های بیرجند و طبس در ماه رمضان تغییر کرده و شرایط برای اهدای خون روزه داران پس از افطار فراهم شده است.

محمدرضا عاملی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تمامی اهدا کنندگان سرمایه ما هستند که با اهدای خون خود فداکاری و جان دیگران را نجات می دهند، اظهار کرد: نیاز به خون همیشگی است و از طرفی با توجه به پایین بودن طول عمر برخی از فرآورده های خونی، انتقال خون نیازمند دریافت خون به صورت مستمر و روزانه است.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه پزشک پیش از اهدای خون، داوطلبین اهدای خون را از نظر سلامتی بررسی می کند، افزود: این بررسی شامل مصاحبه پزشکی درباره سوابق پزشکی، رفتارهای فردی و انجام یک معاینه مختصر است.

عاملی با بیان اینکه در ماه رمضان به دلیل روزه داری میزان مراجعه برای اهدای خون کاهش می یابد، تصریح کرد: در این ماه، ساعات کاری سازمان انتقال خون تغییر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری مراکز اهدای خون خراسان جنوبی در ماه رمضان چه تغییری می کند؟

ساعت کاری مراکز اهدای خون خراسان جنوبی در ماه رمضان چه تغییری می کند؟