مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-04-26اقتصادي

جاده روستای پیربز شهرستان بجنورد یک ساله زیر بار ترافیک می رود


مسئول معاونت مهندسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از احداث یک ساله جاده روستای پیربز درمرکز استان خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی مسئول معاونت مهندسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از احداث یک ساله جاده روستای پیربز درمرکز استان خبرداد.

اسماعیل حاتمی اظهارکرد: تکمیل و احداث ابنیه فنی، پل ها، خاک برداری و خاک ریزی تا مرحله زیرسازی و سابگرید، توسط سپاه صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی، وی با بیان اینکه هشت میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت جاده پیربز از محل سفر سردار سلامی در سال گذشته به خراسان شمالی اختصاص یافت، اظهارکرد: جاده شامل راه فرعی و عرضی و شش متر آسفالت تمام شده است.

حاتمی گفت: حجم عملیات این محور به طول 10 و نیم کیلومتر شامل جاده و کمربندی و خارج نمودن جاده روستای پیربز از داخل رودخانه به کمربندی است.

مسئول معاونت مهندسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: جاده اصلی روستا از داخل رودخانه می گذرد و با انجام این پروژه، مسیر اصلاح می شود.

وی عنوان کرد: در این پروژه، عملیات خاک برداری 185 هزار مترمکعب، خاک ریزی 54 هزار مترمکعب، ساخت 30 دهانه پل (یک تا چهار متری) و یک پل باکسی بر روی رودخانه توسط سپاه خراسان شمالی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده روستای پیربز شهرستان بجنورد یک ساله زیر بار ترافیک می رود

جاده روستای پیربز شهرستان بجنورد یک ساله زیر بار ترافیک می رود