مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-04-26اقتصادي

واحدهای مسکونی2 روستای خلخال بطور کامل بازسازی می شود


فرهاد سبحانی روز سه شنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: با توجه به تجربه موفق بنیاد مسکن استان اردبیل در بازسازی کامل واحدهای مسکونی در حال تخریب روستای ترازوچ خلخال و بازسازی 76 واحد مسکونی در حال تخریب روستای مصطفی لو، این بنیاد در نظر دارد این طرح را در 2 روستای کهران و پروچ نیز اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح بازسازی کامل واحدهای مسکونی در حال تخریب روستاهای خلخال علاوه بر ارایه تسهلات بانکی بخشی از هزینه های ساخت واحدهای مسکونی از محل ارایه کمک های بلاعوض تامین می شود، گفت: تاکنون 50 نفر از اهالی این 2 روستا برای دریافت تسهیبلات مالی به بانک های عامل شهرستان معرفی شدهاند.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت خلخال در روستاها ساکن هستند اظهار کرد: این امر موجب افزایش اهمیت اجرای طرح های مقاوم سازی مسکن روستایی با هدف ماندگاری روستاییان در روستاهای این شهرستان شده است .

سبحانی با بیان اینکه تاکنون 51 درصد از واحدهای مسکونی کم دوام و بی دوام روستاهای خلخال مقاوم سازی شده است، اظهار داشت: تاکنون 13 هزار واحد مسکن کم دوام و بی دوام در روستاهایاین شهرستان از طریق پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت با بازپرداخت طولانی مدت 12 ساله مقاوم سازی و بهسازی شده که همین امر موجب کسب رتبه اول توسط بنیاد مسکن این شهرستان در بین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکونی2 روستای خلخال بطور کامل بازسازی می شود

واحدهای مسکونی2 روستای خلخال بطور کامل بازسازی می شود