مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 03:062020-04-25سياسي

60 درصد کانون های فعال فرهنگی خراسان شمالی در مساجد روستایی هستند


هاشم شیرازیان، در گفتگو با مهر با بیان اینکه ارکان مسجد فعالان زیادی دارد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در کنار ائمه جماعات، هیئت امنا، بسیج، امور مساجد و مراکز نیکوکاری فعالیت می کند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه رسالت کانون های فرهنگی و هنری مساجد پس از بیانات مقام معظم رهبری در این استان و در خصوص فعالیت کانون ها سنگین تر شد، افزود: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد همواره در راستای توسعه فعالیت های کتاب خوانی، جشنواره ها، حوزه تولیدات هنری و فعالیت های پژوهشی تلاش می کنند.

شیرازیان به اجرای طرح فهما با نگاه هنری که مخفف فرهنگ و هنر و مساجد ایران است، اشاره کرد و گفت: در گام اول کانون های فرهنگی و هنری در سامانه بچه های مسجد ثبت شد و در گام های بعدی، مدیران کانون ها فعالیت های حوزه های مختلف کانون را در این سامانه ثبت کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به شروع ماه مبارک رمضان طرح راهکار مدنظر است، این طرح را در راستای خدمت مومنانه و با کلید واژه های رزمایش، ایمان، همدلی، کار، ایثار و رمضان برشمرد و گفت: این طرح با هدف جلب مشارکت های حداکثری تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد کانون های فعال فرهنگی خراسان شمالی در مساجد روستایی هستند

60 درصد کانون های فعال فرهنگی خراسان شمالی در مساجد روستایی هستند