مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 18:252020-04-25سياسي

تشکیل بانک اطلاعات کانال های پرطرفدار فضای مجازی استان مرکزی


بانک اطلاعات کانال های پرطرفدار فضای مجازی در سراسر استان تشکیل و از ظرفیت آنها برای افزایش اطلاعات و آگاه سازی مردم استفاده شود.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: بانک اطلاعات کانال های پرطرفدار فضای مجازی در سراسر استان تشکیل و از ظرفیت آنها برای افزایش اطلاعات و آگاه سازی مردم استفاده شود.

بهروز اکرمی در شورای اطلاع رسانی استان با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق رسانه ای در فضای اطلاع رسانی اظهار کرد: اعتماد عمومی ثروت ارزشمندی است که باید حفاظت شود.

وی بر لزوم احصای ضعف های حوزه اطلاع رسانی و خبررسانی تاکید کرد و گفت: راهکارهای لازم برای رفع این ضعف ها باید شناسایی شود.

اکرمی با اشاره بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت صدا و سیما در حوزه فرهنگ سازی برای رعایت فاصله های فیزیکی برای جلوگیری از انتشار کرونا اظهار کرد: در شرایط موجود که محدودیت های حضور در جامعه کاهش یافته، در عین حال که برای انجام امور ضروری در جامعه حضور پیدا می کنیم، رعایت موارد بهداشتی و پروتکل های مورد نظر جهت جلوگیری از انتقال کرونا باید مد نظر تمامی مردم قرار گیرد و در این خصوص باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: تمام بخش های کشور علیرغم حضور کرونا و تلاش هایی که برای کنترل این بیماری می شود، همچنان فعال است و باید اطلاع رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بانک اطلاعات کانال های پرطرفدار فضای مجازی استان مرکزی

تشکیل بانک اطلاعات کانال های پرطرفدار فضای مجازی استان مرکزی