مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 17:152020-04-25اقتصادي

فرماندار تفت از رفع محدودیت تردد در این شهرستان انتقاد کرد


علیرضا نوکار روز شنبه در این نشست افزود: با توجه به اینکه دستور مستقیم رییس جمهوری بود همانند سایر نقاط شهرستان باید اجرا می کردیم ولی روز گذشته تنها در مسیر ده بالا و طزرجان 22 هزار خودرو حضور یافت که فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکردند و با هجوم جمعیت مواجه بودیم.

وی با اشاره به طرح مواسات و همدلی مومنانه گفت: افراد می توانند نذورات و نیت خیر خود را از طریق این طرح انجام دهند تا کمک ها به صورت مواد خام به دست نیازمندان برسد.

این مسول به ماه رمضان اشاره کرد و گفت: به هیچ عنوان تا اطلاع ثانوی پخت و توزیع غذا برای افطاری نباید صورت گیرد و هرگونه توزیع مواد غذایی گرم ممنوع است.

نوکار ادامه داد: مساجد منطقه تا 15 اردیبهشت ماه جاری برای پیشگیری از کرونا تعطیل است و سازمان تبلیغات اسلامی موظف به نظارت در این زمینه است.

این مسوول به اهمیت تداوم بازدید از واحدهای صنعتی تاکید کرد و یادآور شد: لبنیاتی ها و میوه فروشی ها تا ساعت 22 می توانند فعالیت کنند و بقیه صنوف تا ساعت 20 می توانند دائر باشند.

نوکار انتقاد دیگری که در فضای مجازی مطرح شده بود را موضوع دفن متوفیان عنوان کرد و گفت: تألم روحی بازماندگان متوفیان برای ما مهم است ولی سلامت مردم برای ما مهمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تفت از رفع محدودیت تردد در این شهرستان انتقاد کرد

فرماندار تفت از رفع محدودیت تردد در این شهرستان انتقاد کرد