مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 16:452020-04-25سياسي

لازمه پیشرفت جامعه پرورش مدیران در طراز انقلاب است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان لازمه پیشرفت جامعه را مدیرسازی در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و گفت: در بعضی از جاها مدیرانی انتخاب می شوند که به آن پست تخصص ندارند و دانشگاه ها باید به ویژگی های یک مدیر در طراز انقلاب اسلامی توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز مراسم تودیع معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه مظهر تربیتی جامعه است، اظهار کرد: دانشجو در دانشگاه باید خود را ساخته و با تعلیم هایی که می بیند خود را برای اداره جامعه و زندگی آماده کند به همین دلیل استکبار سعی دارد نقش دانشگاه و علم را در جامعه کمرنگ جلوه دهد.

آیت الله رسول فلاحتی با قدردانی از زحمات رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: در طی این مدت شاهد فضای آرام و همدلی در دانشگاه آزاد استان بودیم و در برابر زیادی خواهی عده ای ایستادگی کردند لذا امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

وی با تأکید بر توجه به اخلاق در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در مدریت دانشگاه آزاد کشور ارزش های انقلاب و اخلاق بسیار موردتوجه قرارگرفته زیرا راز موفقیت هر برنامه و طرح پژوهشی توجه به فرهنگ و معنویات اخلاقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه پیشرفت جامعه پرورش مدیران در طراز انقلاب است

لازمه پیشرفت جامعه پرورش مدیران در طراز انقلاب است