مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 13:302020-04-25سياسي

ایستگاه وکیل با بازگشایی مترو افتتاح می شود


شهردار شیراز با یادآوری اینکه فعالیت مترو در این شهر با هدف ممانعت از شیوع بیشتر کروناویروس، متوقف است، گفت: ایستگاه وکیل الرعایا، به عنوان آخرین ایستگاه خط یک، - ایسنا/فارس شهردار شیراز با یادآوری اینکه فعالیت مترو در این شهر با هدف ممانعت از شیوع بیشتر کروناویروس، متوقف است، گفت: ایستگاه وکیل الرعایا، به عنوان آخرین ایستگاه خط یک، همزمان با بازگشایی مترو، افتتاح می شود.

حیدر اسکندرپور شنبه 6 اردیبهشت در حاشیه بازدید از ایستگاه وکیل الرعایا در خط یک متروی شیراز، به خبرنگاران گفت: ایستگاه وکیل الرعایا برای ایام دهه فجر امسال آماده بهره برداری بود اما به دلیل شیوع کروناویروس، افتتاح آن به زمانی مناسب موکول شد.

شهردار شیراز با یادآوری اینکه ایستگاه وکیل الرعایا، جنب بازار وکیل قرار داشته و یک پروژه محرک توسعه برای محدوده دروازه سعدی، بازار و بافت فرهنگی تاریخی محسوب می شود، این پروژه را یک اقدام تاثیرگذار و مثبت در ابعاد اقتصادی، گردشگری و اجتماعی دانست و گفت: اثرات مثبت این اقدام بعد از افتتاح کاملا مشهود خواهد بود.

وی اضافه کرد: این ایستگاه با توجه به نوع معماری سنتی اش که از معماری دوره زندیه الهام گرفته شده علاوه بر کارکرد ترافیکی و جابجایی مسافران، جاذبه گردشگری نیز به شمار می آید و پس از بهره برداری مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه وکیل با بازگشایی مترو افتتاح می شود

ایستگاه وکیل با بازگشایی مترو افتتاح می شود