مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 13:202020-04-25سياسي

پلمب صنوف در صورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی


صنوفی که در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام نکرده باشند، در صورت عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی ظرف 48 ساعت پلمب خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسلم ساقی در شانزدهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که بعدازظهر امروز در محل سالن سینما ایران با رعایت فاصله اجتماعی با حضور مسئولین برگزار شد، اظهار کرد: زحمات و اقدامات مردم شریف شهرستان، دستگاه های اجرایی و همه اقشار که با یک نگاه تیمی، هم افزایی و همراهی اقدامات رضایت بخشی را در حوزه کرونا انجام دادند قابل تقدیر است.

فرماندار کاشمر افزود: در سطح ملی و استانی حدود 130 پروتکل و دستورالعمل در حوزه های مختلف ابلاغ شده و مدیران ادارات و بخش های مختلف که پروتکل و دستورالعملی در اختیار ندارد می توانند برای جامعه مخاطب خود به سامانه وزارت بهداشت مراجعه و آن را دریافت نمایند.

وی تأکید نمود: چنانچه دستگاه های اجرایی و یا سایر بخش ها این پروتکل ها را رعایت نکنند، مقصر مدیر آن دستگاه خواهد بود و به جدیت با او برخورد می شود.

ساقی خاطرنشان کرد: کرونا یک آزمون الهی و حکمت خداوندی در آن نهفته است که باید این تهدید را به یک فرصت تبدیل نماییم و با استفاده از ابتکارات و روش های نوین بر این بیماری فائق آییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب صنوف در صورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی

پلمب صنوف در صورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی