مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-04-25بين الملل

هالیبرتون نیز ونزوئلا را ترک می کند


پس از اینکه وزارت خزانه داری آمریکا قوانین جدید و سختی درباره شرکت های نفت و گاز آمریکایی که در ونزوئلا فعالیت می کنند، اعمال کرد، شرکت خدمات نفتی هالیبرتون اعلام کرد بیشتر فعالیت هایش در ونزوئلا را متوقف خواهد کرد.

- ، پس از اینکه وزارت خزانه داری آمریکا قوانین جدید و سختی درباره شرکت های نفت و گاز آمریکایی که در ونزوئلا فعالیت می کنند، اعمال کرد، شرکت خدمات نفتی هالیبرتون، اعلام کرد بیشتر فعالیت هایش در ونزوئلا را متوقف خواهد کرد.

وزارت خزانه داری امریکا در تلاش برای اعمال فشار بیشتر بر دولت نیکلاس مادورو، روز سه شنبه، محدودیت هایی برای همکاری شرکت شورون و شرکت دولتی نفت ونزوئلا اعمال کرد.

این محدودیت های جدید به طور موثر به شرکت های شورون، هالیبرتون، شلمبرژر و دیگر شرکت اعلام کرده است تا فعالیت هایشان در ونزوئلا را تا ماه دسامبر کاهش دهند.

محدودیت های جدید شامل ممنوعیت حفاری، انتقال نفت یا تامین هرگونه تجهیزات برای استفاده ونزوئلاست.

هر دو شرکت شورون و هالیبرتون، قبلا بیشتر فعالیت های خود در این کشور را متوقف کرده بودند، هالیبرتون اعلام کرد این تصمیم تاثیر چندانی بر شرایط مالی آن ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، از زمان اعمال تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا، شرکت شورون توانسته بود، طی دوره های سه ماهه از اجرای این تحریم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هالیبرتون نیز ونزوئلا را ترک می کند

هالیبرتون نیز ونزوئلا را ترک می کند