مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-04-25اقتصادي

سیل 10 میلیارد ریال به راه های تایباد خسارت زد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی و وقوع سیلاب های فروردین امسال به بخشی از راه ها و ابنیه فنی شامل پلها، آبنماها، بدنه راه ها و خاکریزها در تایباد خسارت وارد کرد.

علی اصغر کرباسی افزود: خسارت های وارد شده عبارت است از آب شستگی کنار پل ها، ورود گل و لای به داخل جاده ها، تخریب قسمتی از پل ها، تخریب خاکریز هدایت آبها، تخریب تابلو و علائم جاده ای و گاردهای حفاظتی پل ها .

وی اظهار کرد: با جاری شدن سیل در آبنماهای محور تایباد به باخرز، محور روستایی کرات به پشته و جاده تایباد به مشهد ریزه همه ساله شاهد وقوع حوادث ناگواری هستیم که نشان از نیاز این مناطق به احداث پل دارد و برای این کار به افزون بر 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد به وضعیت نامناسب پل های زیرگذر کمربندی شهر کاریز اشاره کرد و گفت: با گذشت 2 سال از بهره برداری و احداث پل های زیرگذر کمربندی شهر کاریز متاسفانه هیچ گونه اقدامی برای برطرف کردن نواقص فنی این حوزه در جذب و جمع آوری روان آبها انجام نشده است.

نگهداری، نظارت فنی، حفاظت و مرمت 650 کیلومتر راه شهری و روستایی در تایباد بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل 10 میلیارد ریال به راه های تایباد خسارت زد

سیل 10 میلیارد ریال به راه های تایباد خسارت زد