مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-04-25پزشكي

خاتمی: با اهدای خون، هیچ خطری مردم را تهدید نمی کند


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با درخواست از مردم برای اهدای خون به نیازمندان تاکید کرد که هیچ خطری مردم را با اهداء خون به خصوص از لحاظ ابتلا به بیماری کرونا تهدید نمی کند.

- نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با درخواست از مردم برای اهدای خون به نیازمندان تاکید کرد که هیچ خطری مردم را با اهداء خون به خصوص از لحاظ ابتلا به بیماری کرونا تهدید نمی کند.

سید مرتضی خاتمی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه هیچ ریسکی برای انتقال خون وجود ندارد ، گفت: فارغ از بحث کرونا، اهداء خون در شرایط استریل و بهداشتی انجام می شود لذا در وهله اول باید اهدا کننده خون سالم باشد و این موضوع توسط پزشکان مستقر در مراکز انتقال خون کاملا بررسی می شود و بعد در شرایط کاملا بهداشتی و با رعایت اصول انتقال خون، دریافت می شود لذا هیچ نگرانی از بابت انتقال بیماری با اهدای خون وجود ندارد.

وی افزود : مردم متدین و نوع دوست ما که همواره نیازهای بیماران بستری در بیمارستانها را برطرف کرده اند، در حال حاضر نیز به کمک بیماران و هموطنان خود خواهند آمد به ویژه آن که برای رفع نیازها در جریان جراحی های مختلف و کمک به مصدومین تصادفات به مقدار زیادی خون نیاز داریم که این ها همه منوط به وجود ذخایر خونی از گروههای مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاتمی: با اهدای خون، هیچ خطری مردم را تهدید نمی کند

خاتمی: با اهدای خون، هیچ خطری مردم را تهدید نمی کند