مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-04-25اقتصادي

مرغداری به دلیل کمبود نهاده های دامی در زنجان تعطیل نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جواد تاراسی ظهر شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 30 درصد اشتغال استان زنجان در بخش کشاورزی است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرو نا واحدهای مرغداری، گاوداری دچار مشکل شدند.

وی اظهار کرد: در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی واحدهای مشکل دار در بخش کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی حضور داشته باشند چرا که جایگاه واحدهای کشاورزی در این شورا مغفول مانده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، گفت در یک ماه اخیر بیش از 700 تن مرغ توسط شرکت پشتیبانی برای استان زنجان خریداری شده است که این مهم باعث شده قیمت مرغ به روال عادی خود برگردد.

تاراسی تاکید کرد: متاسفانه کمبود نهاده های دامی در استان زنجان مشکل ایجاد کرده است و هزار و 500 تن نهاده های دامی برای استان زنجان خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون هیچیک از واحدهای تولید کننده گوشت مرغ در استان زنجان به واسطه کاهش قیمت مرغ و افزایش قیمت نهاده ها تعطیل نشده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با بیان اینکه در سال بیش از 54 هزارتن طیور در استان تولید می شود، گفت: در حال حاضر بیش از 310و احد پرورش طیور شامل مرغ گوشتی، مرغ تخم گذار و بوقلمون در استان فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداری به دلیل کمبود نهاده های دامی در زنجان تعطیل نشده است

مرغداری به دلیل کمبود نهاده های دامی در زنجان تعطیل نشده است