مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-25دانش

12 هزار کیت آزمایشگاهی در آذربایجان شرقی موجود است


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در حال حاضر تعداد 12 هزار کیت تشخیص ویروس کرونا در آزمایشگاه های این استان موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین صومی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: تمام کیت های وارد شده به کشور پس از آزمایش و کنترل در تهران بر اساس اعلام نیاز استان ها توزیع می شود که تاکنون این تعداد کیت در آزمایشگاه های آذربایجان شرقی تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون پنج آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در آذربایجان شرقی فعال است، اظهار داشت: چهار آزمایشگاه در تبریز و یک آزمایشگاه نیز در شهرستان مراغه فعال است که مناطق جنوبی استان را تحت پوشش قرار می دهد.

صومی اضافه کرد: علاوه بر مراکز آزمایشگاهی یاد شده که در حوزه مقابله با ویروس کرونا فعالیت شبانه روزی در استان دارند، کلینک های اسدآبادی، سینا و امام خمینی (ره) در تبریز نیز وظیفه معاینه و اخذ نمونه از افراد مشکوک به کرونا را بر عهده دارند.

وی خدمت شایسته و بی منت را از ویژگی های بسیار مهم و بارز کادر درمانی و بیمارستانی آذربایجان شرقی برشمرد و از پرستاران، پزشکان، رزیدنت ها که در بیمارستان های دولتی و خصوصی در شناسایی، کنترل، مقابله، بستری و درمان بیماران کرونایی خدمت می کنند، قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هزار کیت آزمایشگاهی در آذربایجان شرقی موجود است

12 هزار کیت آزمایشگاهی در آذربایجان شرقی موجود است