مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-04-25اقتصادي

فرماندار گناباد: اجازه جولان دلالان در بازار زمین و مسکن را نمی دهیم


حامد قربانی روز شنبه در جلسه شورای مسکن گناباد افزود: نارضایتی از قیمت زمین و مسکن از مطالبات به حق مردم و از جمله جوانان است و باید با استفاده از ظرفیت های قانونی برای کاهش مشکلات در این بخش اقدام کرد.

وی ضمن تاکید بر برخورد با عوامل نابسامانی و افزایش غیر متعارف زمین و مسکن در گناباد ادامه داد: باید نرخ اجاره و فروش این بخش متناسب با ظرفیت هر منطقه توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین شود و مانع از قیمت گذاریهای کاذب شد.

فرماندار گناباد گفت: زمینهای محدوده های شهری گناباد با توجه به تورم دچار افزایش قیمت سرسام آوری شده و بیشتر درخواستها به سمت زمینهای دارای کاربری های زراعی سوق یافته است.

قربانی استفاده از ظرفیت ماده 6 قانون ساماندهی و حمایت از مسکن و ماده 10 قانون زمین شهری برای احیای بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری و توجه بیشتر شهرداران گناباد، کاخک و بیدخت از توابع این شهرستان به این مساله را خواستار شد.

وی بر بهره گیری بیشتر از ظرفیت طرحهای بازآفرینی شهری و شناسایی زمینهای مازاد دستگاههای اجرایی برای اجرای مطلوب این طرح برای کاهش مشکل زمین و مسکن تاکید کرد.

فرماندار گناباد از بانکهای عامل خواست که ظرفیت پرداخت تسهیلات به سازندگان و نیازمندان واقعی ساخت مسکن را افزایش دهند و جهاد کشاورزی در کنار شهرداری ها توجه بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار گناباد: اجازه جولان دلالان در بازار زمین و مسکن را نمی دهیم

فرماندار گناباد: اجازه جولان دلالان در بازار زمین و مسکن را نمی دهیم