مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-04-25اقتصادي

وضعیت دام سنگین در شهرستان فریدن مطلوب نیست


وضعیت دام سنگین در شهرستان فریدن مطلوب نیست و بسیاری از گاوداری ها به دلیل نبود نقدینگی و بالا بودن قیمت نهاده های دامی، - تعطیل شده اند.

حسن احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از طرح های مهم و پرهزینه جهاد کشاورزی فریدن اجرای طرح تجمیعی آبیاری بارانی روستای چیگان بوده که با وجود پیشرفت فیزیکی حدود 95 درصد هنوز افتتاح نشده است.

وی افزود: این طرح در سطحی معادل 243 هکتار با میزان حقابه 162 لیتر در ثانیه از رودخانه پلاسجان فریدن از شهریور 96 آغاز و تاکنون بیش از دو و نیم میلیارد تومان از محل کمک های بلاعوض دولتی را به خود اختصاص داده است اما کشاورزان روستای چیگان فریدن، در پرداخت هزینه های خود یاری نکرده اند و در رفع مشکلات اجتماعی اقدامی انجام نداده اند.

راه اندازی سیستم آبیاری بارانی نیازمند همکاری بیشتر کشاورزان است مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فریدن گفت: جهاد کشاورزی شهرستان فریدن نیازمند همکاری بیشتر کشاورزان با جهاد کشاورزی است تا سیستم آبیاری بارانی راه اندازی شود، در این زمینه پیش از این توسط جهاد کشاورزی فریدن شبکه برق رسانی با هزینه 300 میلیون تومان اجرا شده و جلسات گوناگونی در خصوص پرداخت هزینه های مربوطه با حضور کشاورزان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت دام سنگین در شهرستان فریدن مطلوب نیست

وضعیت دام سنگین در شهرستان فریدن مطلوب نیست