مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-25اجتماعي

زنجیره انسانی اردکانی ها به کاروانسرای قلعه خرگوشی عقدا رسید


جمعی از مردم شهرستان اردکان بعد از تشکیل زنجیره انسانی حفاظت از محیط زیست و گونه های نادر در منطقه «سیاه کوه» و «کویر بکر زرین»، در کنار جمعی از میراث دوستان این شهرستان، - ایسنا/یزد جمعی از مردم شهرستان اردکان بعد از تشکیل زنجیره انسانی حفاظت از محیط زیست و گونه های نادر در منطقه سیاه کوه و کویر بکر زرین ، در کنار جمعی از میراث دوستان این شهرستان، کاروانسرای 4.

5 قرنی این شهرستان را به عنوان منطقه ای ارزشمند برای گردشگری و در حال تخریب، در حلقه انسانی خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروهی از مردم میراث دوست و حافظ اماکن تاریخی شهرستان اردکان، بصورت خودجوش و مردمی در ادامه حلقه محیط زیستی و حفاظتی خود، زنجیره انسانی حفاظت از کاروانسرای تاریخی قلعه خرگوشی عقدا که بعلت کم توجهی در حال تخریب است را تشکیل دادند.

در این مراسم که در راستای معرفی جاذبه های گردشگری اردکان و حفاظت از آثار تاریخی در حال تخریب ین منطقه انجام پذیرفت، بیش از 20نفر از شهروندان اردکان و عقدا در زنجیره انسانی خود آمادگی برای حفاظت از آثار تاریخی و میراثی کشور را اعلام داشتند.

گفتنی است کاروانسرای تاریخی قلعه خرگوشی عقدا از جمله آثار در حال تخریب در بخش عقدای اردکان واقع شده که بعنوان ظرفیت بالای گردشگری استان یزد با شماره میرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره انسانی اردکانی ها به کاروانسرای قلعه خرگوشی عقدا رسید

زنجیره انسانی اردکانی ها به کاروانسرای قلعه خرگوشی عقدا رسید