مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-04-25حوادث

رفع تصرف 150 هزار متر مربع از اراضی ملی و مراتع در مهران


فرمانده انتظامی استان ایلام از رفع تصرف 151 هزار مترمربع، اراضی ملی به ارزش تقریبی دو میلیارد و 300 میلیون ریال در سال 98 در شهرستان مهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار نورعلی یاری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهران با همکاری و مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری موفق به کشف هشت فقره زمین خواری در سال 98 در شهرستان مهران شدند.

وی افزود: در بررسی های تخصصی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان مشخص شد، متهمان که مقدار 151 هزار مترمربع از اراضی ملی و طبیعی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده توسط ماموران انتظامی رفع تصرف شده است.

سردار یاری با اشاره به دستگیری هشت متهم در این راستا، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات و مدارک پلیس به تصرف غیرقانونی اراضی ملی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی این اراضی ملی دو میلیارد و300 میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، از شهروندان خواست: برای حفظ و حراست از اراضی ملی در صورت مشاهده موارد مشابه، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 150 هزار متر مربع از اراضی ملی و مراتع در مهران

رفع تصرف 150 هزار متر مربع از اراضی ملی و مراتع در مهران